- Jag är glad över detta samarbete som innebär att vi kan erbjuda ATL:s läsare ännu mera traktornostalgi i alla våra kanaler. Det här också en del i vår satsning att erbjuda exklusivt material för våra Premiumläsare på ATL.nu, säger Lilian Almroth, chefredaktör för ATL.
- Traktor Power och ATL är två varumärken som alltid ger järnet, därför är samarbetet helt naturligt. Det ska bli kanonkul, säger Kenneth Fransson, chefredaktör för Traktor Power.
ATL är en branschtidning som vänder sig till lantbruksföretagare i hela landet. Varumärket ATL kommer i print två dagar i veckan och har den välbesökta nyhetssajten ATL.nu som uppdateras med de senaste nyheterna inom jord, skog och entreprenad dygnet runt, sju dagar i veckan. ATL producerar även tv på webben under namnet ATL TV. Totalt når varumärket ATL nästan 160 000 läsare i hela landet. Varumärket ATL ägs av LRF Media.