Insikts- och mediebolaget AGFO har sedan starten 2017 samlat perspektiv och insikter kring mat för hållbar förändring. En av AGFOs två grundare, Frida Jonson, uttalar sig nu i Aftonbladet kring hur vi kommer äta i framtiden. Befolkningsökning, urbaniseringen och klimatförändringarna menar hon driver på utvecklingen. Frida berättar också om nya råvaror och produkter samt gamla bortglömda råvaror som vi kommer konsumera allt mer av framöver.
LRF Medias varumärke AGFO fortsätter sätta framtidens matsystem i fokus
Undrar du vad du kommer ha i kylskåpet om 20 år? LRF Medias varumärke AGFO kliver nu fram i Aftonbladet och trendspanar kring hur vi kommer äta i framtiden.
![agfo_lovisa_madas_frida_jonson_fotograf_peter_rutherhagen_](https://www.lrfmedia.se/app/uploads/2020/03/agfo_lovisa_madas_frida_jonson_fotograf_peter_rutherhagen_-1200x600-200x100.jpg 200w 100h, https://www.lrfmedia.se/app/uploads/2020/03/agfo_lovisa_madas_frida_jonson_fotograf_peter_rutherhagen_-1200x600-400x200.jpg 400w 200h, https://www.lrfmedia.se/app/uploads/2020/03/agfo_lovisa_madas_frida_jonson_fotograf_peter_rutherhagen_-1200x600-600x300.jpg 600w 300h, https://www.lrfmedia.se/app/uploads/2020/03/agfo_lovisa_madas_frida_jonson_fotograf_peter_rutherhagen_-1200x600-750x375.jpg 750w 375h, https://www.lrfmedia.se/app/uploads/2020/03/agfo_lovisa_madas_frida_jonson_fotograf_peter_rutherhagen_-1200x600-1024x512.jpg 1024w 512h, https://www.lrfmedia.se/app/uploads/2020/03/agfo_lovisa_madas_frida_jonson_fotograf_peter_rutherhagen_-1200x600-1199x600.jpg 1199w 600h)