Att genomföra ett antal teknik- och tjänstesatsningar, att fortsätta utveckla de bolag som LRF Media gått in i; Brid, Ehandel, Skira och Brath samt att fortsätta tillväxtresan genom fler förvärv. Det var några av de planer som LRF Medias VD, Ann Henriksson, delgav för Media720 i en intervju om utmaningarna för mediabranschen inför hösten.
LRF Medias VD i intervju med Media720 om planerna för hösten 2020
Vilka är höstens största utmaningar efter en vår som ställt stora krav på de flesta organisationer? Det frågade Media720 fem medieprofiler, däribland LRF Medias VD Ann Henriksson, om hur de anpassat verksamheten och hur de planerar inför hösten.
![mediechefer-om-hösten-1024×519](https://www.lrfmedia.se/app/uploads/2020/06/mediechefer-om-hösten-1024x519-1-1024x512-200x100.jpg 200w 100h, https://www.lrfmedia.se/app/uploads/2020/06/mediechefer-om-hösten-1024x519-1-1024x512-400x200.jpg 400w 200h, https://www.lrfmedia.se/app/uploads/2020/06/mediechefer-om-hösten-1024x519-1-1024x512-600x300.jpg 600w 300h, https://www.lrfmedia.se/app/uploads/2020/06/mediechefer-om-hösten-1024x519-1-1024x512-750x375.jpg 750w 375h, https://www.lrfmedia.se/app/uploads/2020/06/mediechefer-om-hösten-1024x519-1-1024x512-1023x512.jpg 1023w 512h)