Nyheter

Stark line-up på NXT där LRF Medias varumärke Ehandel är arrangör

Den nordiska plattformen för e-handel, NXT – The Future of Commerce, kommer den 24 september för första gången att hållas i Sverige och det blir också första gången den produceras helt digitalt. LRF Medias varumärke, Ehandel, är arrangör och kan nu delge flera av talarna för eventet, däribland profiler från Google, Facebook, Zalando, KidsBrandStore och Bambuser.

Temat för årets konferens är Customer behaviour. Ehandel har valt eventplattformen Hopin som ger många digitala möjligheter för både utställare, deltagare och talare. Hela konferensen kommer att produceras live från Operaterassen i Stockholm och varje talarpass kommer avslutas med en paneldiskussion. Det kommer också att hållas i flera aktiviteter, inte minst från NXT Partners.

Eventet vänder sig till de som är intresserade av e-handel, digital marknadsföring, live shopping, sociala medier och tech. Biljetterna är helt kostnadsfria och du bokar din fribiljett här.

NXT kommer även i år att äga rum i Oslo den 7 oktober, för sjätte året i rad, och även här digitalt. Läs mer om konferensen NXT i Oslo här.

Johan Svensson
Affärschef