Nyheter

Qamyar Ghomi avslöjar arbetet bakom framgångarna för Land Shopping

Intresset för LRF Medias e-handelsplats Land Shopping växer och nu vill fler mediehus ta efter framgångarna. På årets upplaga av Mediedagen delar Qamyar Ghomi, kommersiell chef på LRF Media, med sig av sina erfarenheter.

– Jag kommer att berätta om hur vi kompletterar vår prenumerationsaffär med e-handelsaffärer, som exempelvis Land Shopping, om vad som krävs för att lyckas, säger Qamyar Ghomi.

Land Shopping har gjort sig känd som e-handelsplatsen med ett unikt utbud av hållbara varor från hela landet. Mindre företagare som annars kan ha svårt att nå ut har plötsligt fått ett skyltfönster som når ända hem i kundernas brevlåda. E-handelsplatsen går just nu som tåget och växer stadigt, både när det gäller antalet handlare, antalet kunder och lönsamhet. När Dagens Media arrangerar årets upplaga av Mediedagen den 23 september så är Qamyar Ghomi en given talare.

– Det krävs ett kontinuerligt arbete för att se var intäkterna kommer ifrån och tid att identifiera och testa nya nya affärsmöjligheter. Jag kommer att berätta lite grann om hur vi arbetar och om våra planer framåt, säger Qamyar Ghomi.

Mediedagen arrangeras av Dagens Media den 23 september och är i år ett digitalt event. Här kan du läsa mer om dagen.

Vill du veta mer, kontakta Qamyar Ghomi, chef för kommersiella avdelningen på LRF Media, på qamyar.ghomi@lrfmedia.se eller telefon 010-184 40 36.

Qamyar Ghomi, chef för Kommersiella avdelningen på LRF Media.