Ehandeln växer så det knakar, och e-handelsföretagare måste numera ha koll på allt från produkter till teknik, ekonomi, marknadsföring, logistik och hela det snabbt växande ekosystemet e-handel. Nu lanserar Ehandel.se en hjälpande hand i form av en digital rådgivningstjänst, Ehandel Rådgivning.
– Vi har kartlagt de frågor som är mest frekventa och skapat en rådgivningstjänst som förhoppningsvis kan möta upp på relevanta områden, säger Jenny Nellbert som är CRM-ansvarig på Ehandel.
Namnkunnig expertpanel
Rådgivningstjänsten vänder sig till alla som arbetar med e-handel och består av 3 nivåer, Ehandel Forum, Ehandel Expertpanel och Ehandel Projekt. Bland de externa experter som knutits upp till rådgivningstjänsten finns till exempel Anna Nordlander, expert på Amazon, Mårten Sjölin – hållbarhetsexpert, och Åsa Sånemyr, expert inom förändringsprocesser inom retail.
Lanserade branschtidning för influencers
Mediebolaget Ehandel ger ut branschtidningen Ehandel.se och står bakom branschinitiativ som till exempel Ehandel Forum, WhatsNXT, Emeet, Edge, Hållbar E-handel och senast nya liveshoppingplattformen Showroom som går live 6 april. Förra veckan lanserade man också en ny branschtidning för yrkesgruppen influencers, Influens.se.
– Influens.se är en ny kanal för alla som är verksamma inom eller intresserade av influencerbranschen. Vi kommer att rapportera om de senaste nyheterna och sprida kunskap om viktiga ämnen som är kopplade till influencers eller influencer marketing, säger Izabella Bielecka, redaktör för Influens.se.
Kontaktpersoner:
Jenny Nellbert, CRM-ansvarig Ehandel, 0763 13 35 75, jenny@ehandel.se
Johan Svensson, VD Ehandel, +46 73 558 19 97, johan@ehandel.se
Izabella Bielecka, Redaktör Influens.se, +46 702 45 11 50, izabella@influens.se
Läs mer om Ehandel Rådgivning på radgivning.ehandel.se
Läs mer om Influens.se på www.influens.se
Läs mer om Showroom på www.showroom.shopping