Välkommen till LRF Media, Josefine Blomquist!

Den första januari förstärker LRF Media annonsavdelningen Med Josefine Blomquist, som tillträder posten som annonschef, med annonsansvar för samtliga titlar
–  Jag vill gärna träffa våra kunder och skapa nya sammanhang för dialog och samarbete, säger hon.

Det är en ambitiös, engagerad och inspirerande person som kliver in i rollen som annonschef på LRF Media. Josefine har jobbat med försäljning sedan hon var 16 år gammal – och vet vad som krävs för att öka lönsamheten och lyfta varumärken.
– Det är i den här rollen jag trivs bäst, jag är superpepp på att komma i gång fullt ut, säger hon.

Från och med den första januari kommer Josefine att lägga sitt fokus på annonsförsäljning kring det gröna näringslivets titlar: Land Lantbruk med Land Skogsbruk, ATL, Lantmannen, Land och AGFO.
– Det är starka varumärken som jag känner mycket för, och det är spännande att bli mer involverad och utveckla vårt annonserbjudande, säger Josefine Blomquist



LRF Media och Josefine har arbetat tillsammans  i flera års tid, och hon är väl insatt i det gröna näringslivets utmaningar och möjligheter.
– Jag är nyfiken på att hitta nya lösningar och vägar framåt för våra kunder och partners. Det handlar om att skapa tydliga erbjudanden med en intressant bredd. Någonting som intresserar alla – och som dessutom ger en bra effekt för marknadsföringen.

När vi ställer frågan vad våra kunder har att se fram emot nästa år, är Josefine tydlig.
– Jag vill gärna träffa våra kunder och skapa nya sammanhang för dialog och samarbete. Om något är jag nyfiken på deras behov och förväntningar på oss. Vi ses nästa år!